Kontener o bokach otwartych
Kontener o bokach otwartych – elastyczność rozmiarów i dostosowanie do różnych zadań transportowych
Kontener o bokach otwartych – nowoczesne rozwiązanie dla skutecznego transportu towarów
Kontener otwarty z drzwiami bocznymi to zaawansowane technologicznie rozwiązanie, które zyskuje popularność wszędzie tam, gdzie załadunek boczny jest niezbędny. Ten specjalistyczny typ kontenera wyróżnia się wyjątkową funkcjonalnością, oferując dużą elastyczność w konfiguracji, która umożliwia efektywne zarządzanie towarami o różnych rozmiarach. Dzięki możliwości otwarcia boków kontenera na całej długości, proces załadunku i rozładunku staje się znacznie prostszy, nawet przy przewożeniu towarów o dużych gabarytach.
Kontener o bokach otwartych – indywidualne wymiary na miarę potrzeb klienta
Jednym z najważniejszych atutów kontenera o bokach otwartych jest pełna możliwość dostosowania wymiarów do specyficznych wymagań użytkownika. Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z transportem mniejszych ładunków, czy dużych przedmiotów, ten typ kontenera oferuje rozwiązania skrojone na miarę. Opcja montażu drzwi na całej długości bocznej ściany sprawia, że załadunek staje się wygodny i szybki, a szerokość drzwi kontenera można dostosować do specyficznych potrzeb transportowych. Elastyczność ta jest nieoceniona w branżach wymagających precyzyjnego planowania logistyki.
Zaawansowana konstrukcja dla maksymalnej trwałości
Kontenery o bokach otwartych produkowane przez nas charakteryzują się solidną, sprawdzoną konstrukcją, która zapewnia bezpieczeństwo transportu nawet w najbardziej wymagających warunkach. Podłoga kontenera o grubości 5 mm, a także ściany boczne i przednia o grubości 3 mm gwarantują wysoką wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne i intensywne użytkowanie. Dodatkowe wzmocnienia boczne umieszczone co 750 mm zwiększają stabilność konstrukcji, co czyni ten kontener idealnym wyborem dla transportu towarów o zróżnicowanej wielkości i wadze.
Funkcjonalność, którą doceni każdy przedsiębiorca
Kontener o bokach otwartych to produkt dopasowany do potrzeb najbardziej wymagających klientów. Możliwość wyboru szerokości drzwi oraz ich rozmieszczenia na całej długości kontenera pozwala na swobodne operowanie nawet przy załadunku towarów wielkogabarytowych. Ponadto, podwójne drzwi skrzydłowe z holenderskim zamkiem stanowią dodatkowe zabezpieczenie, gwarantując bezpieczny transport i minimalizując ryzyko uszkodzeń podczas przewozu.
Specyfikacja techniczna kontenera – precyzja i jakość
Dzięki przestronnej konstrukcji, kontener o bokach otwartych oferuje szerokość wewnętrzną wynoszącą 2350 mm (2150 mm dla wersji miejskiej), długość w zakresie od 4000 do 7000 mm, a wysokość od 2200 mm do 2400 mm. Takie parametry sprawiają, że kontener ten doskonale nadaje się do transportu zarówno mniejszych, jak i dużych ładunków. Solidna blacha o grubości 5 mm na podłodze oraz 3 mm na ścianach bocznych i przedniej, zapewnia trwałość i niezawodność, spełniając wymagania nawet najbardziej wymagających zadań transportowych.
Szczegóły
Można dowolnie dobierać wymiary |
Grubość podłogi 5 mm |
Grubość ścianki 3 mm |
Ciągłe spawy |
Z ramami bocznymi (rozstaw ram 750 mm) |
Dwuskrzydłowe drzwi z zamkiem holenderskim |
Szerokość drzwi można dowolnie wybierać – montaż drzwi jest możliwy nawet na całej powierzchni kontenera |
Na życzenie: stalowa pokrywa / plandeka na korbę / ucha mocujące w podłodze itp. |
Kontener doskonale sprawdza się w trudnych warunkach transportowych, gwarantując długą żywotność i odporność na obciążenia. Konstrukcja kontenera jest zoptymalizowana pod kątem niezawodności, z naciskiem na bezpieczeństwo załadunku oraz rozładunku, nawet przy towarach o dużej masie i nieregularnych kształtach.
Drzwi z zamkiem mimośrodowym – bezpieczeństwo i wytrzymałość
Kontener o bokach otwartych został wyposażony w podwójne drzwi, które posiadają centralne ryglowanie oraz mechanizm zamka mimośrodowego, co zapewnia pewne i stabilne zamknięcie. Dodatkowo, spawane zawiasy o średnicy osi 30 mm gwarantują trwałość mechanizmów otwierania i zamykania, odporność na zużycie oraz sprawną pracę nawet w intensywnie użytkowanych warunkach. Solidna budowa drzwi minimalizuje ryzyko awarii podczas eksploatacji, a ergonomicznie zaprojektowane uchwyty, pokryte gumowymi nakładkami, zwiększają komfort obsługi.
Rolki transportowe i zaawansowane elementy ruchome
Aby zagwarantować płynność transportu i precyzyjne manewrowanie, kontener o bokach otwartych wyposażony jest w rolki o średnicy 159 mm i długości 300 mm, które posiadają mosiężne łożyska ślizgowe. Takie rozwiązanie umożliwia płynny ruch kontenera, nawet przy znacznym obciążeniu. Wszystkie ruchome elementy kontenera, takie jak zawiasy i rolki, zostały wyposażone w smarowniczki zabezpieczone osłonami, co znacząco ułatwia konserwację oraz regularne smarowanie, zapewniając długowieczność i bezawaryjność mechanizmów.
Dodatkowe elementy konstrukcyjne dla bezpieczeństwa ładunku
Kontener o bokach otwartych został zaprojektowany z myślą o wygodzie użytkowania i zabezpieczeniu ładunku. Haki mocujące umożliwiają łatwe zamocowanie siatki lub plandeki, co jest ważne w transporcie towarów, które wymagają dodatkowej ochrony. Na przedniej ścianie umieszczono drabinkę, która ułatwiaja dostęp do wnętrza kontenera, co jest szczególnie przydatne podczas załadunku lub rozładunku. Wszystkie połączenia konstrukcyjne wykonano przy użyciu ciągłych spoin, co znacząco zwiększa wytrzymałość i trwałość całej konstrukcji.
Dane techniczne kontenera rolkowego z drzwiami bocznymi
- Wymiary: Szerokość wewnętrzna: 2350 mm (2150 mm dla kontenerów miejskich); Długość wewnętrzna: 4000-7000 mm; Wysokość wewnętrzna: 2200 mm-2400 mm
- Grubość blachy: Podłoga: 5 mm; Ściany boczne i przednia: 3 mm; Inne grubości blachy dostępne na zamówienie
- Podłoga: Blacha podłogowa połączona z pionową ścianą boczną pod kątem 90°
- Rama: Wykonana z profili dwuteowych IPE 180, UNP 220 lub UNP 140, w zależności od wybranego typu kontenera
- Wzmocnienia boczne: Wykonane z zimnowalcowanego profilu U o wymiarach 80x50x4 mm; Odstęp między wzmocnieniami: 750 mm; Tylne wzmocnienie z gorącowalcowanego profilu U UNP 160
- Drzwi: Podwójne drzwi z zamkiem mimośrodowym i centralnym ryglowaniem; Spawane zawiasy o średnicy osi zawiasu: 30 mm
- Rolki kontenera: Średnica rolek: 159 mm, długość rolek: 300 mm, łożyska mosiężne ślizgowe; Średnica osi zawiasu: 40 mm; Dla kontenerów miejskich: średnica rolki 130 mm, długość 180 mm, oś zawiasu 30 mm
- Profil końcowy: Z rur o średnicy Ø 88,9 x 5 mm
- Dodatkowe wyposażenie: Haki do mocowania siatki lub plandeki; Stopnie na przedniej ścianie; Wszystkie ruchome elementy wyposażone w smarowniczki z osłonami; Ergonomiczne uchwyty zamykające z gumowymi nakładkami; Ciągłe spawy wzmacniające konstrukcję
- Materiały: Elementy kontenera wykonane ze stali S235; Elementy takie jak zaczepy haka, osie zawiasów i osie rolek wykonane ze stali S355
KONTAKT
ul. Chopina 56, 38-300 Gorlice, Polska
Tel: +48 728 816 670
e-mail: marketing@dominexsteel.pl